پرهامپرهام، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات پرهام عزیزم

جشن کودکان اخلاق در سیاسرد .....

1390/8/8 11:25
نویسنده : خاله پرهام
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

ظهر ساعت 2 اینا بود که فریبا دختر عمه مامانت گفت عصری ساعت 3 تا 8 جشن چندتا

مهدکودک و یه  کانون استعدادهای درخشان که باهم مشترکه پرهامم بیارینش . ساعت

6 که من با مامانی و شیرین دختر داییه مامانت که خیلیم دوستش داری با ماشین خاله

رفتیم سیاسرد اونجا کلی بهت خوش گذشت چون دوستات فاطمه و علیم اونجا بودن و

تو کلی ذوق کردی و تازه باهم نشستین و نقاشیم کردین .

اونجا یه خانمی بود بچه ها را صورتاشونا عروسکی رنگ میکرد ولی

 تو را من هرکاری کردم که عکس بگیری نیومدی میخواستم ازت عکس بگیرم که بزارم

داخل وبلاگت ولی میترسیدی و نمیومدی که رنگ کنند صورتتا فاطمه دوستت صورتش

واسش پروانه ای رنگ  کرده بودن فاطمه نوه عمه مامانته ولی هرچی گفتم و من حرص

خوردم که ترس نداره بیا تا ازت عکس بگیرم نیومدی خلاصه آخر جشن که شد من و مامانت

 وشیرین بردیمت با خاله پونه و عمو پشنگ که مجریای این جشن بودن عکس گرفتی

ساعت 9 شب که شد بازم دوباره من دست ازسرت برنداشتم وباکلی ترفند و

کلک بردمت که صورتتا رنگ کنند و اون خانمم واست صورتتا مرد عنکبوتی به قول خودت

( مرد کبودی ) درست کرد بعدشم که مادرجون و باباجانم اومده بودن و کلیم ذوقتا

کردنت .همونموقع تصادفا عمو علی هم اونجا دیدت وذوقتا کرد و ازت عکس گرفت

 ولی خودت همچنان هاج و واج مونده بودیقلب  قلب  قلب

            

                       

               

               

                                

                       

                  

                  

                               

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایلیا
23 شهریور 90 4:44
وای عزیزم چه عکسای خوشگلی.هزار ماشاالله به آقا پرهام گل که مرد عنکبوتی شدن.
شیرین
23 شهریور 90 20:32
وای پرهام جون چقدر بامزه شدی!کلی دوست دارم
ماری
13 مهر 90 13:24
سلام خسته نباشی پرهام جون ماشالا خیلی باهوشن راستش یه درخواستی داشتم اگه امکانش هست چند تا عکس ازکوچولوتون بزارم تو البوم عکس بچه های باهوش و زرنگ اگه بیای وبلاگم متوجه میشی امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی باشیم و کوچولوتون هم بتونه تو وبلاگم دوستای خوبی پیدا بکنه حتما سر بزنیا منتظرم روش فرستادن عکس رو تو وبلاگ توضیح دادم ممنون